iqa


Isnin, Januari 24, 2011

alahai mama jenny ku...

waduh2...salam sume ye...

b4 ape2 , aku nk ajk u all meh joint aku mam laksa *sbb xsdap sgt..ngeeeeeeee
kdg2 aku pk penjual mknan ni sngaja nk amik untng lbh...
geram gak, mask dh la xsberapa...skurng2nye biarlh cara msak 2 untk bg kt 'orang'..bukn ur 'pets'
geram btul la...masak cincai boncai btol...
tp nak xnk kami as student yg ssh nk cri mkn kt luar TERPAKSA lah beli gak untk wat alas perut...;(
I
I
I
berbalik pde title entry aku nie....
alahai...mama jenny nie lambt btul ngecek aku nye thesis 2....adessss
dh la by friday nie final submit...adoi!!!!
tension seyh...
wahai mama jenny, andainya dikau dpt rse ape yg aku rse skrg, copet2la semak thesis eden...
eden dh cuak nie...kang eden xdopet nk praktikl kang....wargh!!!!

*itulh rntihan ati s'org studnt yg dh menggelbh kera bile pk thesis...

Tiada ulasan: