iqa


Khamis, Oktober 25, 2012

confius

salamualaikum

selamat hari raya aidiladha untuk sume!! happy raya. dalam hati dah tak sabar sgt dh ni nak kuar balik dari opis nie. ade lagi 55 mnt ikut jam aku ni dgn harapan biar jam opis lgi cepat. hahaha. nak blik subang nk men game, nk rehat lame-lame dan nk makan banyak-banyak.

berbalik la plak kat entry kali ni, dh hampir setahun aku mohon untk kerja dlm gomen, tetibe pkul 3.31 td, dpt email untuk menduduki peperiksaan bg kelayakan gred 41. berbelah bagi sebab date exam tu sama dengan date aku nk pgi pineng... perlu ke aku cancel plan pgi pineng dan pgi exam? or, aku harus pejam mate xpyh pergi exam dan truskan cita-cita aku untk jdi pguam syarie dan membuka biznes sndri.

itula...makanya aku jdi sgt2 la konpius...antara janji dgn masa depan. YA ALLAH, kau berilah hambamu ni petunjuk...klu antranya adalah terbaek, berikan aku jalan..sesungguhnya, yg bruk itu dri aku dan baek itu dri MU...amin ya rab =)

salamualaikum

1 ulasan:

Mishter Izwän berkata...

selamat hari raya aidiladha . . mcm kenal :P