iqa


Khamis, Februari 10, 2011

ye...aku sedar ~

salamualaikum sume.....

rse kali nie tak bape nk semngat nk wat entry...
tp xpela...smbil dgr roomate aku ngah ngaji, idea nk wat entry bru pun dtg...
I
I
I
"ye..aku sedar...aku sedar aku nie sape n mcm ne..."
itulh perasaan yg aku rse skrg...
msti korg xfhm sbb korg myb xrse...
penyampaian entry aku pun xbpe nk detail kn...
I
I
aku sedar diri aku xelok...
aku sedar aku ni menyshkan...
aku sdar sume 2....
sedey sgt bile bnde yg mcm dip'kotak katik kn olh org len....
aku xleh nk mrh or benci..
cume aku leh kate ye..aku sedar diri aku nie mcm ne....
I
I
ape yg kurg aku sedr...
lpas dh 'terlepas' mcm tu, xperlu lah gelabah...
aku still ok...
cume bisa 2 aku xleh nk buang...
I
I
I
xtaw knp aku jdi t'llu sedey bile ade prsaan mcm 2...
xpela...
org bolh ckp ape pn...
yg pntg aku sedr aku ni mcm ne...
mulai saat tu, ksdaran itu lbh kuat kn aku...
aku NEKAD...AKU MMG NEKAD...
smoga ALLAH m'permudahkan segalanya...
I
I
I
mcm dlm tjuk lgu nasyid...
"hanya tuhan yang tahu"
jdi...xpela...


hdup kalau b'temankan air mata mmg pedih...
tp insyALLAH aku cube kuatkn smngat...

soryla, aku t'emo la untk entry kali nie...
k la, aku nk mndi...babai...


sedey aku  biar aku sorg yg taw....::''((

Tiada ulasan: