iqa


Rabu, Mac 02, 2011

makan besar kami!!!

salamualaikum...

hehehe, bnde first yg aku nk msukkn dlm entry nie is...
MAKAN BESAR KAMI!!!

makan besar PLUS kar0k..yeah!

mmg best sgt dpt kuar ghamai2..
k.dila, k.trya, ami, daya n aku...
kami merewang2 ke sne sini...hehehe
n ari 2 kami mnjdi ladies shawl!!!

either muke sesuwai @ x, kne pki gak...
hakhakhakhakhakhak

dlm kol 6 ptg we all kuar dri kolej...heheheh..
trus isi mnyak yg di tanggung spenuhnye oleh daya..
than moved ke nilai...g kar0k kt idol city..yeah!!!
kami melalak xhingat!!













ni sume pic kt tmpat kar0k....

than..pas dh penat kuarkan sore katak kami...
kami pun pergi mengisi minyak di perut...

bse la tmpt bru kami...war0ng dusun!!
even dye nye nme 'war0ng dusun'..BUT...
xmcm dusun pun..very2 la best!!!







itu lah  pic2 yg smpt we all snap...
ni nsib gne cam kwn aku..klu nk hrapkan hp cikai aku nie..alamat xb'gmbr ler...

hehehehe

aku syg mreke sgt2...mreke kwn aku dunia akhirat...
smoga mreka sntiasa sukses dlm khidupn n hdup diberkati Allah S.W.T

amin ya rabb ..=)

Tiada ulasan: