iqa


Rabu, Disember 26, 2012

Adam dan Hawa

Assalamualaikum =)

Hai korang...mcm biase la aku still lgi kt opis. Keje memang melambak atas meja. tp tak kisah la. dh lame plak rse tak wat ape-ape entry baru. hehehe.. alhamdulillah class untuk sem 1 dh abis..nxt month aku ade ezm!!! omangaiii!!! aku blum prepare lgi.

kalau bce tjuk entry kt ats ni, mst korng ingt either novel or drama..ececece...dan semestinya aaron aziz..waaaaa..melampau pnye obses aku nie.hahahaha. 

adam dan hawa. dua nama yg memang ade simbolik tersendiri. seorang 'adam' yg sentiasa menjage dan menghargai 'hawa' nya. seorang 'adam' yg sentiasa meletakkan darjat yang tinggi untuk 'hawa' nya. 

Kalau dlm drama adam hawa mmg superb la aku ske. mmg mcm sesuai je watak dorg. pndi la madam zaiton nie..hehehe. Tapi aku tak pnh la bygkn hdup mcm dlm drama tu. melampau sgt dh tu.. kembali ke dunia nyata. ngeh2..

sbnrnye aku ske sgt dgr lgu soundtrack adam hawa ni...apiz rmbut kembng ft ct noaliza =)


Cinta terpisah ruang waktu
Tetap cinta bersatu dalam hatiku
Walau raga kita tak mungkin bersama
Ku yakini hati kan tetap setia

Ku percaya ke mana pun kau berjalan
Suara cinta menuntunmu kepadaku
Kerna bila cinta sudah bersemadi
Takkan terpisah hati

[Chorus]
Demi cinta dalam hatimu
Ku yakin engkau untukku
Meski jejak pisahkan kita
Cinta kan bawa kembali padamu

Aku ada kerna kau ada
Dan cinta hatiku hanyalah untukmu

Jalanku tertuju padamu
Ke mana pun kan pasti kembali

[Ulang chorus]
Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk
Bersatu dalam hatimu
Hanya dirimu dan aku

Demi cinta dalam hatimu
Biarkan aku merasuk (merasuk dalam hati)
Cinta


Kalau ikut lirik, mmg aku suke. mmg lgu ni ade mksd yg aku sndri tak leh nk share ngn sape-sape. dan lgu ni mmg sesuai sgt ngn crite adam hawa nie. huhuhu....
actually  aku ade novel ni, tp mcm ne ntah skrg boleh tak ade. alahaiiiiii...@____@
Ok la sume, nak smbung wat keje...
Assalamualaikum =)

Tiada ulasan: