iqa


Isnin, Disember 10, 2012

tioman is heaven!

Assalamualaikum n gud munink sume !!

Fuhhh....ngantok btul ler ari ni, ntah kenapa dlm mggu nie kple aku sllu sgt skit...smpi mse tdo pn sakit..erm, mudah2an tak berlarutan...~~

Pagi2 dh terase prt berbunyi...yela, smlm aku tak makan sbb ade ulser dkt lidah...rse mmg sakit giler, kebas sume organ sbb lidah tak leh fungsi ngn baek..waaaaaaaaa. hari ayh n mama yg hntr aku pegi keje. yela, kete share2, so aku kne gilir2 la... sok ayh g sngpore, aku kne bwk kete. Jadi hari ni aku breakfst oti canai telur berbawang...nyum2!!! harap lidah dh xsakit sgt

Hari ni, tetibe aku rse tak sedap ati, mood plak tak bape nak baek. ade sebab, mmg ade sebab. Rase nk pegi bercuti la. ayh bgtaw tdi, klu nk bercuti kt pulau boleh, tp kne nek flight. terase mcm nk pgi tioman sorg2, snorkling n lepak je dlm blik..kne msuk diary! yela, bile lgi nk reht sorg2 tnpa ade gangguan sape2. ni plan aku sblum abis 2012 =)

Tioman mmg heaven! even aku dh pgi, tp aku still nak pgi lgi, sbb mmg heaven! tmpt yg tak t'llu romantik, tp rse mmg relex bile nmpk ikan2 berenang2. best sgt2. dgn environment yg sgt cntik, rse boleh hilngkn msalah dgn skali tiup je.

aku kene pgi sne, ade bnde yg mst aku ilangkn kt sne. harap dimurahkan rzki untk aku g sne =)

bagi sape2 yg blum pgi, leh la pgi, untuk anymoon pn okeyh gak =)






Tiada ulasan: