iqa


Khamis, Disember 13, 2012

" iqa tolong buat sorang-sorang ye...saya jauh"

Assalamualaikum

Hai korang....selamat petang..hehehe
sekejap je rse dh hari khamis...makin cepat aku makin takut pulak
huahuahuahua
dh tak lame je lgi dh nk masuk tahun baru..2013..maknanya umo aku pn plus 1 gak...jdi 26 tahun..fulamak!!!
tak sangka lagi 4 tahun nk cecah 30 dh....

erm, tak ade kne mengene pun ngn tajuk entri ats..
sbnarnya aku rsa mcm nk jerit kuat-kuat...wargh!!! takkan sumenye aku nk prepare sorg-sorg jugak!!!

Plan nk nikah dlm setahun lgi..
Jadi aku cube tak nak susahkan sape-sape dan cube prepare awal-awal
tp sumenye aku kne buat sorg-sorg
sedey kan..

nak discuss ape-ape sumenye by phone, sedeykan..
pernah gtaw MR yg aku nk la dye ade skali, yela..sume wat same..
tapi malangnya dye jawab..

" Saya rase iqa kne buat sndri la, sbb sya jauh...sorry ye iqa"

so, aku dh tak ada pilihan len, tak pe la..asal, pilihan aku sume dye kne ikut..ngehngehngeh...

Tapi, inshaa ALLAH mst MR cube balik jugak =)

Ok, tu je entri kali nie..babai sume

Assalamualaikum =)

Tiada ulasan: